Kingcanary event agency
light

COMMERCE WEEK

Live

De week waar Heineken Sales & Marketing elk jaar naar uitkijkt. Plenair, break-out, interactie, diners, feest, stands, en broadcasting vanuit een volledig ingerichte locatie. En: een weergaloos slotfeest.

Klant/opdrachtgever

Heineken International

Challenge

Bedenk, ontwikkel en produceer een evenement dat de wereldwijde top 700 Heineken Sales & Marketing informeert en inspireert over... zo'n beetje alles. Strategie, uitrol, campagnes, innovaties — en dan zodanig dat ze het regionaal kunnen doorvertellen. Met genoeg tijd en ruimte voor spontane ontmoetingen, biertjes aan de bar, een hapje eten enzovoort. Verzorg ook het bruisend slotfeest.

Ons concept

We bedachten de Commerce Week: alle kleinere evenementen bij elkaar in een onvermijdelijke week. Marketing, sales, innovatie — allemaal bij elkaar in een gestroomlijnd programma. We zorgen voor een plezierige (en effectieve) balans tussen innovatieve 'experiences', plenaire presentaties, workshops en break-out sessies. Centraal in het programma staat de Market Place, een plein waar je met collega's kunt bijpraten, stands kunt bezoeken, en waar tastings en kleinere presentaties gehouden worden. In het hart van die Market Place staat de broadcast studio van waaruit we de rest van de wereld op de hoogte houden. Met volledige registraties van de presentaties van de belangrijkste sprekers, extra interviews en Q&A's. Het slotfeest is inmiddels beroemd en berucht: een strak geprogrammeerde show met alles wat een goed feest geweldig maakt: dansen, zingen, optredens, entertainment, eten en drinken.

Jaar

2016, 2017, 2018, 2019
Fotografie: Jorrit Louberg, Dennis Bouman

Ander werk

Heineken International

COMMERCE WEEK

Online
Nouryon

LEADERSHIP CONFERENCE

Live & Online

Let's talk