Kingcanary event agency
light

COMMERCE WEEK

Online

Het meest besproken en toonzettende evenement voor Heineken Sales & Marketing. En dan online.

Klant/opdrachtgever

Heineken International

Challenge

Heineken Commerce Week Live kan door Covid niet in de bestaande vorm worden uitgevoerd. Verzin, ontwikkel en produceer een online versie van het weeklange evenement.

Ons concept

Om de flair en aanstekelijke energie van de Commerce Week recht te doen, ontwikkelden we een uitnodigend en vlot verlopend programma. De doelgroep had, dankzij de broadcasts vanuit de Commerce Week Studio, al veel ervaring met de online versie van het event. Daardoor konden we het programma ook echt veelzijdig maken.

Even praktisch, met letterlijk de hele wereld als je publiek, kun je niet volledig 'live' zijn. Daarbij wordt niet elke presentatie beter van live. Bovendien geef je met on-demand viewing je kijkers zeggenschap over hun eigen agenda en dat is sympathiek. We benoemden de momenten waarbij 'live' het meeste waarde hadden en programmeerden die in het Europese middaguur, toegankelijk voor bijna iedereen. In latere edities keken deelnemers in groepen en waren regionale sessies live. Naast alle productie, logistiek en de online-uitzending, begeleidden we alle sessies inhoudelijk en creatief.

Jaar

2020 - heden

Ander werk

TNO

TNO 90 YEARS

Live
Heineken International

GLOBAL SUPPLY CHAIN CONFERENCE

Live

Let's talk